19 augusti

Visste redan att det skulle bli jobbigt när skolan började men inte så här jobbigt! Jag är helt slut efter bara två dagar! Men jag känner iaf på mig att det här kommer bli ett bra sista år på skolan.

Tänker på om jag ska byta blogg eller inte.. Har ju redan bytt blogg 2 gånger (?) men jag har verkligen tröttnat på mitt bloggnamn (jaulijah.blogg.se). Men om jag skulle byta blogg så har jag inte kvar några inlägg och det skulle kännas onödigt att ha lagt ner så mycket tid på bloggen om jag tar bort den här. Varför kan man inte bara kunna byta bloggnamn så slipper man börja om igen? Föresten så är det bloggnamnet jag vill ha upptaget. Och dessutom har den person som äger den bloggen lösenord så det är ju endå ingen som kan läsa den.. Onödigt om ni frågar mig. Hm, får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0