Behöver er hjälp!

FIXAT BÅDA SAKERNA NU!

Om ni kollar på min meny (till höger) så har rubrikerna under "Senaste inlägg" hamnat i mitten. Jag vet inte hur det har blivit så eller hur jag fixar så att dom hamnar mer åt vänster (som det ser ut under "Kategorier" och "Arkiv") Är det någon som vet hur man fixar det?


Jag vill ha en bredare blogg! Jag vet hur jag ändrar bredden på bloggen men när jag gör det så hamnar menyn under sjävla inläggen. När jag då ändrar mellanrummet mellan inläggen och menyn så hamnar den där den ska men den är jätte smal. Vet inte riktigt hur jag ska förklara på bättre sätt.. Men jag vill alltså få menyn bredare när jag ändrat bloggens bredd. Någon som förstår vad jag menar?

Räknar inte med att någon kommer att svara men om det är någon som kan hjälpa mig skulle det vara jätte snällt om du kunde förklara i en kommentar! :)


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

Hej, Jag e en blogg designer, jag kan om såntt.

kommenera i min blogg så kontakar jag dig så snabbt som möjligt så hjälper jag dig..

2010-08-11 @ 17:31:31
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0