Design

Ja, det är jag som aldrig blir nöjd. Fixade ju designen för bara några dagar sedan men jag har redan tröttnat på den.. Så nu ska jag göra om den IGEN. Så håll utkik! Och ja, jag är fullt medveten om att menyn ligger helt fel.

Blev tillsagd av mamma att damsuga nedervåningen så det är väl bara att sätta igång då.


Haha, fan. Nu har jag fått menyn på plats men istället gjorde jag texten sjukt ful, typ punktlista. Blir så trött på det här! Jag kommer nog uppdatera det här inlägget tills jag har fått designen som jag vill, istället för att skapa nya inlägg hela tiden. Jag vet att det inte är kul att läsa om att jag har problem med designen men det är bara för att ni ska veta att den INTE ska se ut som den gör nu. Och när jag är klar kommer jag skriva roligare inlägg, jag lovar. Håll ut kära läsare!

Så fort jag lyckas fixa en sak så är det något annat som går fel.. Så jag återställde kodmallen istället. Nu har jag "baskodmallen" men jag har inte tid till att fixa till småsaker nu. Och föresten så kommer jag inte skriva inlägg förens jag är helt nöjd men designen.

Latest update: Nu är jag klar! Men räkna inte med att jag inte kommer att ändra designen inom kort igen ;) Alla bilder är fortfarande i fel storlek men det får helt enkelt vara så. Nu ska jag bara fixa en presentation, men det får bli en annan dag. Det här är iaf slutet på det här inlägget.. Det blev ganska långt.


Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

Sv: Tahoma 11px :)

Kram!

2010-08-12 @ 22:23:50
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; när det blir så för mig är det oftast för att jag har tagit bort ett stycke i kodmallen precis innan kategorier och det som är <div id="nav"> så om du lägger det innan brukar det försvinna. Du kan ju prova att lägga det på fler ställen, om det blir punkter vid arkivet men försvinner vid kategorier. Då lägger du det bara framför arkivstycket i kodmallen också. (:

2010-08-13 @ 10:29:05
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0