Kommissarie späck

Innan jag börjar skriva om bion så vill jag bara tacka för alla fina kommentarer jag fått! Blir verkligen glad av att läsa dom! Så fortsätt gärna att skriva för jag tycker att det är jätte kul ♥

Var ju på bio idag med mamma, brorsan och Anders. Vi såg Kommissarie Späck, det är en parodi på olika "polisfilmer". Själv kände jag bara igen några händelser ur Wallander. Filmen var OK men det var inte direkt min typ av humor.

Innan bion var vi och spelade minigolf. Eftersom att det har regnat så mycket de senaste dagarna var det några banor som var helt leriga fasst det var roligt endå!


                                                        


Kommentarer
Postat av: chanelle

sv; har just färget håret klart ;)

2010-08-10 @ 23:25:02
URL: http://chanellek.blogg.se/
Postat av: chanelle

sv; jo ;D

2010-08-11 @ 00:59:18
URL: http://chanellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0