Sunday, I'm in love

                                (skulle publiceras 18.04 istället för 18.35)

Har precis varit och kollat på ett hus med pappa och farmor. Det var farmor som ville kolla på det för hon ska flytta till ett mindre hus men hon gillade inte det huset. Hon sa att hon tyckte att det luktade konstigt, haha. Fasst det gjorde det också. Jag skulle aldrig kunna bo där! Det var fullsmockat med saker och som jag redan skrivit så luktade det skit illa där.

Pappa och brorsan kom hem med en varsin Ben & Jerry's glass tidigare idag så nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på One Tree Hill som börjar på 5an nu. Föresten så är jag så hääääääääääär glad för jag läste på kanal5.se att det kommer en säsong 8 av One Tree Hill!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

SV; ja den är riktig mysig! :) Den va lite dyr men det var den värd. ;)



Om du inte rendan deltagit så kom ihåg att delta i min roliga tävling om en guldbag. KRAM

2010-08-29 @ 19:08:52
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: josefine

Dagens blogg är avgjord. Tre vinnare drogs. Är du en av dom? Kolla in :)



Allt bra annars denna tisdag? :) Har du fint väder?

2010-08-31 @ 09:05:14
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0