Mitt nya jag?

Är faktiskt lite chockad över mig själv.. Jag har nu i flera timmar hållt på med något som har med musik att göra. Första fick jag något ryck och började skriva på en låt, sen sjöng jag Sing Star i ca 1 timme och efter det så spelade jag Guitar Hero, själv dessutom. Börjar undra vad som händer med mig, haha, nejdå. Visst, jag älskar musik men jag brukar inte göra annat än att bara sjunga, inte skriva låtar...
                                                                                                                                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg och se efter om den är något för dig. Kanske är den det, kanske inte ^^

kram!:)



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-22 @ 17:17:17
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0