10 DAGAR

Nu är det ju faktiskt bara 10 dagar kvar till julafton så jag tänkte göra en sån här lista som många andra också håller på med. Men till skillnad från de flesta andra så har jag bara 10 saker jag ska skriva om, alltså ett inlägg per dag fram till julafton. Tyckte att det skulle vara en bra idé då jag väldigt sällan uppdaterar nu för tiden. Dock så skriver jag inte det första inlägget just nu för jag har inte tid, men håll utkik! Nu: plugga engelska. 

Dag 1: Om mig
Dag 2: Min familj
Dag 3: Något jag älskar
Dag 4: Min dag
Dag 5: Mina rädslor
Dag 6: Min första kärlek
Dag 7: Den bästa resan
Dag 8: Detta hade jag på mig idag
Dag 9: Vad jag önskar mig i julklapp
Dag 10: Den här månaden



Föresten, tänkte bara berätta en snabb sak! När jag kom hem från skolan idag så såg jag att jag hade fått en platt-tv! *Happyface* Har länge stått ut med min gamla mini-tv som bilden verkligen är kass på, så det känns awesome att ha en bra tv i mitt rum!

 

 


Kommentarer
Postat av: anna :)

sv; aw tack! ringen vet ja faktiskt inte var den kommer ifrån :s ja är ledsen!

sjukt fin blogg btw! va använder du dig av för program när du gör dina headers? :)

2010-12-15 @ 17:38:59
URL: http://annaaglindeer.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej, gillar din design. Har du laddat ner den någonstanns? Undrar bara om du kunde skicka stilmallen och kodmallarna till mig. Så tar jag bort "din" headern som sitter i stilmallen. :) Kram!

2010-12-15 @ 17:43:32
URL: http://nordian.blogg.se/
Postat av: anna :)

sv; ja ser den bara om man går in på kommentarsfältet för att kommentera :s

är gimp bra tycker du? alltså är det något du skulle kunna rekomendera? :)

2010-12-15 @ 18:30:37
URL: http://annaaglindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0