ÄNTLIGEN!

Blev precis klar med min uppsats, känns hur skönt som helst! Verkligen! Är så glad över att äntligen veta att jag inte behöver skriva något mer på den :p Man skulle skriva om ett land, jag valde Thailand. Jag ville så gärna skriva om Tsunamin. För att jag skulle få lite inspiration till vad jag skulle skriva så sökte jag på google och då hittade jag ett "inlägg" som var skrivet av en person som var med sin familj i Thailand när flodvågorna slog in över landet. Det var hemskt att läsa. Men jag var endå tvungen att läsa hela för det gick inte att sluta läsa när man väl kom in i den. Klicka här för att komma till inlägget! Nu: plugga till spanska-provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0