DAG 10: DEN HÄR MÅNADEN

Den här månaden har nog varit den stressigaste månaden på hela året! Haha, fattar inte själv hur jag hunnit med allt som jag gjort. Det kommer att ta alldeles för lång tid att skriva ner allt så jag skriver det lite kortfattat.


Jag har haft två dansuppvisningar. Och såklart så har jag därför varit tvungen att ta mig till dansen varje tisdag för att träna. Jag bor 30 minuter från dansen så jag måste åka buss vilket har varit drygt eftersom att bussarna är försenade typ hela tiden på vintern.

Det var vi 9or som skulle hålla i luciatåget i år så vi har tränat en hel del, nästan för mycket. Plus att jag var sjuk just då och jag skulle dansa på lucia, vilket var jobbigt och inte alls kul.

Vi hade även nobelmiddag samma dag som luciatåget och jag hann aldrig köpa klänning och skor för jag hade varit sjuk i en vecka. Fick ta något jag hade hemma, men det gick väl bra endå.

Det har varit sjukt mycket i skolan! Prov, inlämningar, redovisningar, läxförhör osv. Har suttit på helgerna och pluggat för att jag skulle hinna med allt.

Var ju och handlade julklappar också, så jag har ont i fötterna nu! Hehe.

Jag har säkert missat att skriva något nu. Det kanske inte ser så mycket ut när man läser det, men jag lovar, jag har aldrig varit så stressad som jag varit den här månaden! Ska bli skönt att åka iväg till Åre några dagar nu, då slipper man all stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0