DAG 5: MINA RÄDSLOR

Mina rädslor.. hm, svårt. Jag är inte rädd för så mycket faktiskt men det här är dom saker jag är mest rädd för.


Höjder. Jag är som många andra rädd för höjder. Jag har inget problem med att åka berg och dalbanor men fritt fall och sådana grejer är läskigt ju :p När jag var i Paris så gick/åkte vi högst upp i Eiffeltornet och det var sjukt jäkla högt! Det var riktigt läskigt! Jag tror inte att det är själva höjderna jag är rädd för utan jag är rädd att platsen jag är på ska rasa eller något sånt.. Lite svårt att förklara, men t.ex som när jag var i Eiffeltornet så kändes det som att tornet skulle gå sönder så att jag skulle ramla ner. Haha, ja jag är rädd för höjder i alla fall.

Mörker. Jag är sjukt rädd för mörker. Det är lite lustigt faktiskt för när jag ska sova så måste det vara kolsvart! Har jätte svårt för att somna annars. Trots detta så är jag jätte rädd för mörker. Det är inte läskigt om jag skulle vara i ett mörkt rum på dagen men när det blir helt svart ute på kvällarna/nätterna så brukar ja bli rädd. Om jag är hemma själv på kvällarna när det är mörkt så reagerar jag på varenda litet ljud. Jag klarar inte av att gå runt i huset utan jag sitter stilla på samma ställe hela tiden (oftast framför teven eller datorn :p). Helt sjukt, jag vet. Samma sak när jag är ute när det är mörkt, även fast jag inte är själv så får jag panik. Jag typ tror att det ska komma någon och döda mig eller något. Usch, jag hatar det.

Ja, det var väl det jag kunde komma på just nu. I alla fall inget som jag är lika rädd för som höjder och mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0