DAG 6: MIN FÖRSTA KÄRLEK

Har faktiskt ingen aning om den allra första men när jag gick på förskolan så gillade jag en kille som hette Victor tror jag. Kommer inte ihåg så mycket eftersom att det var 9 år sedan men jag har ett foto hemma där vi sitter och gungar hemma hos min farmor :p Haha, dock tror jag att jag rev sönder det förut.

Sen var det en annan kille jag tyckte om också (på förskolan och i 1an) men hans namn tänker jag inte skriva ut här i bloggen :p Han bytte skola tidigt i lågstadiet men jag har träffat han rätt många gånger efter det för våra föräldrar känner varandra. Nu är vi bara vänner.

Sen var jag väl tillsammans med dom flesta i min klass i lågstadiet. Haha, nejdå men nu när jag tänker efter så är det ganska många faktiskt, men dom tänker jag inte heller skriva namnet på.


Kommentarer
Postat av: IDA

sv: Jag har Verdana i mina inlägg :)

2010-12-19 @ 14:12:19
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: IDA

sv: Ingen orsak :)

2010-12-19 @ 20:54:40
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0