DANSUPPVISNING


Hej!
Kom hem ganska sent igår så jag orkade inte blogga då så jag gör det nu istället. Hade ju dansuppvisning på Uppsala Konsert och Kongress, showen började 19.30 och slutade innan 22.00 någon gång. Min grupp dansade ganska tidigt av showen så vi fick sitta och vänta i ca 2 timmar vilket var väldigt jobbigt! Ville ju bara hem för jag var så trött men alla dansare skulle in på scenen igen i slutet så det var bara att vänta. Vårat nummer gick i alla fall bra! Jag var lite nervös inför genrepet eftersom att jag inte riktigt kunde dansen men det gick bra det med.

Idag har det varit en rätt så slapp dag i skolan. Hade tre vanliga lektioner och sen hade vi HK och musik. Vi bakade pepparkakor på HKn, det var faktiskt kul men när vi väl skulle fika så var nog ingen speciellt sugen på pepparkakor längre :p

Nu: plugga!


Kommentarer
Postat av: AB PW

vad dansar du för något ? :)

2010-12-16 @ 17:29:27
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0