JULKLAPPSTIPS (till henne)

Liksom jag så är det nog många som inte har köpt alla julklappar än så här är några tips på bra och inte allt för dyra julklappar:


1. Barbie-dockor är väl något som de flesta småtjejer har hemma så det är ju en enkel julklapp för er som har en lillasyster. Finns på alla leksaksaffärer och säkert på vanliga mataffärer också!
2. Pet Shops fanns inte när jag var liten men jag har en del kompisar som har småsyskon som har sådana. Det är små djur som man samlar på. Super söta! Finns på alla leksaksaffärer.
3. Pärlor är ju alltid roligt! Perfekt att bara kunna plocka fram när man inte har något att göra.
4. Den här Hello Kitty-pyjamasen är ju hur söt som helst! Om jag hade en lillasyster skulle jag lätt köpt den till henne! Den finns på H&M och kostar just nu endast 129 kr.
5. Prickig klänning från H&M. Många småtjejer gillar ju att klä ut sig och springa runt i prinsessklänningar vilket denna klänning passar bra till!
6. Galet söta tofflor, också från H&M.



1. Väska från H&M. Alltid bra att ha!
2. "Parfympaket" från KICKS. Vet ju inte om just dessa parfymer luktar gott men det är ju olika från person till person. Välj en som passar din syster helt enkelt!
3. Jag kommer ihåg att jag fick såna här strumpor i julklapp för några år sedan, fast med annat motiv. Kanske inte världens finaste men dom är verkligen hur sköna som helst! Dom är tjockare än vanliga strumpor. Rekomenderar verkligen dessa! Finns på H&M.
4. Prenumeration på en tidning är ju en bra sak att köpa om du inte kan komma på något som passar just din syster. Välj en tidning som din syster tycker om och så har du en julklapp som hon kan ha nytta av i ett år! Dock inte så billigt, kostar väl runt 500 skulle jag gissa. Om du inte har råd själv så kan du fråga dina föräldrar om de kan hjälpa till att betala.
5. Dessa tuffa tröjor finns att köpa på H&M och kostar 149 kr styck. Finns även liknande tröjor i svart.
6. Hårfärg är också en enkel och inte allt för dyr sak som du kan ge din syster i julklapp. Kan ju vara bra om hon faktiskt vill färga håret, annars har hon ju ingen nytta av den ;)

Ps. kommer även JULKLAPPSTIPS (för honom)!
Ps 2. Förlåt att bilderna är ganska suddiga men jag har gjort dom i paint så bilderna försämras ju efter att man sparat.

Hoppas att ni gillade tipsen! :)


Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

sv. Det är bra med mig :) själv?

2010-12-21 @ 10:10:39
URL: http://jswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0