JULKLAPPSTIPS (till honom)


1. Lego är något alla barn borde ha! Det är så kul! Hade själv massa lego när jag var yngre, fast jag hade duplo, alltså inte sånt där små lego. Men lego (duplo) är verkligen en jätte bra julklapp!
2. Game Boy är också en rolig julklapp! Jag vet att det är många killar som gillar att spela data-spel, tv-spel osv. Ett litet spel som du kan ta med dig vart du vill, det kan ju inte bli mycket bättre, eller hur? :) Dock kostar det ju en hel del men som jag skrev förut, be om att föräldrarna hjälper till.
3. Tågbana är ju kul det också! Jag har själv en lillebror och när han var yngre så älskade han att bygga tågbana. Det är nog inte så dyrt heller, fast det beror ju på hur stort "paket" man köper.
4. Dessa söta tröjor finns att köpa på H&M och kostar 129 kr.
5. Radiostyrda bilar
är en bra julklapp för de som gillar bilar och sånt! Dock är det nog också ganska dyrt, men man behöver ju inte köpa en jätte stor bil!


1. Parfympaket från KICKS är ju en super bra julklapp om du har en bror som inte luktar gott, haha nej driver bara ;) Men välj en som passar din bror, det är inte allt för dyrt heller!
2. Om du verkligen inte kan komma på någon julklapp så kan du ju alltid köpa ett presentkort, ta reda på vilken affär din bror gillar bara. Då är det ingen risk att han blir missnöjd med sin julklapp i alla fall!
3. Den här super snygga tröjan finns att köpa på H&M och kostar 299 kr.
4. Tv-spel/data-spel är väl alltid något som går hem hos brorsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0