ROBINSON

Kollade på Robinson finalen nyss och är så glad över att Erik vann! Riktigt kul! Jag har hejat på honom enda sedan första avsnittet! Tycker absolut att han var en värdig vinnare med tanke på hur han har kämpat under hela Robinson. Jag tycker dock att Daniel skulle varit i finalen också för jag tycker att det var orättvist att han åkte ut i ett öråd. Han var grym och åkte ut på grund av det.. Har tyckt mindre och mindre om Helen för varje vecka som gått men nu tyckte jag faktiskt synd om henne. Hon var så långt efter Erik i finalen :( Hehe, typiskt mig. Ska alltid tycka synd om någon :p

Nu ska jag sätta på en film tror jag, ni får ha en fortsatt trevlig kväll som man brukar säga :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0