Allmän info

Tänkte bara berätta att jag kommer att göra om designen på min blogg. Ska skaffa bas-mallen eller vad det heter. Anledningen till detta är att det har blivit något hel knasigt med min design, vet inte varför. T.ex när man klickar på en kategori så hamnar själva inläggen längre ner än vad dom egentligen ska vara, menyn hamnar långt åt vänster mm. Vill egentligen bara byta blogg, tycker inte alls om mitt bloggnamn och min design är ju inget att hänga upp på väggen direkt, men det tänker jag nog inte göra för man kan ju inte flytta över alla inlägg. Så nu behöver ni inte undra varför min blogg kommer att se knasig ut ett tag. Ha det bäst så länge!

Update:
Nu har jag en bas-mall, haha kan inte fatta att jag precis "raderade" hela min design. Tillbaka på ruta 1 som man brukar säga. Men i alla fall, nu får ni stå ut med denna design ett tag.
Ps. Bilderna är för stora så hela bilderna är inte med.

Kommentarer
Postat av: linnea

Najs :) vilken låt lyssnaru på dÅ ? :d

2010-12-31 @ 15:18:55
URL: http://shitlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0