OBS! spoilers..

För er som inte har följt One Tree Hill så kommer detta inlägg vara dö trist att läsa. Bara så ni vet :p

För er som inte känner mig så vet ni nog inte att jag är ett stort fan av One Tree Hill
, har varit beroende av det i stort sett enda sedan första säsongen sändes på tv. Jag vet inte hur många gånger jag har sett om säsongerna 1-6. Men det var inte därför jag skriver det här inlägget. Som jag tidigare nämnt så fick jag säsong 7 i julklapp. Den säsongen har ju nyss slutat gått på tv och eftersom att man inte kan kolla på nya avsnitt på kanal5-play så har jag missat en hel del avsnitt. Men i alla fall, jag har precis kollat klart på säsong 7 och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Nej, jag överdriver inte.

Fan, varför skulle Quinn och Clay skjutas!? (förlåt till er som inte sett det än) Buhu, blir ledsen ju. Tyckte jätte mycket om dom! Vet inte ens om jag tänker fortsätta kolla på serien om dom dör. Eller jo, såklart jag kommer men usch det kommer bli jätte tråkigt ju! Jag kan ju lugna mig med att jag redan vet hur det kommer gå, tror jag. Nyfiken som jag är så kollade jag runt lite på google och då såg jag en bild på dom båda på ett sjukhus, BÅDA LEVDE! *happyface* Men man vet ju aldrig. Hoppas verkligen att dom inte dör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0