10 juli

Idag var jag tvungen att gå upp 06.30! Gud, jag trodde jag skulle dö, haha nej men nästan iaf. Fasst det var väl bara bra att jag gick upp tidigt för en gångs skull, måste ju orka gå upp tidigt när skolan börjar endå.. Iaf, vi åkte till min morbror som bor ca 1 timme & 30 minuter från oss, Filip skulle spela golf med morfar och min morbror och dom hade väl tydligen bokat tid kl 9 antar jag eftersom att vi var tvungna att åka så tidigt! Medans dom spelade golf åkte jag med mamma, Anders och mormor till ett jätte fint bad. Det var inte lika smutsigt som det brukar vara vid många bad, fasst vattnet var lite läskigt faktiskt.. Bottnen var full med såna där växter som finns i vattnet, ni vet? Det var ganska mycket sten och sånt också, jag har typ rivit upp benen för alla stenar jag slog i. Men det var iaf kul där! Det var ju trots allt väldigt varmt idag så det var skönt att ligga vid stranden hela dagen! Efter det åkte vi hem till min morbror där vi åt middag och sen tillbaka till badet en stund.

Nu ska jag kolla på One Tree Hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0