14 juli

Dålig uppdatering har det varit den senaste tiden..! Beror faktiskt mest på vädret. Har inte haft lust att sitta inne vid datorn när det är ca 30 grader ute. Usch, det är verkligen jobbigt att det är såhär varmt nu! Man tappar orken helt och det är ju för varmt för att kunna sova på natten också. Längtar konstigt nog efter regn nu efter alla dom här varma dagarna..

Både igår och i förrgår har jag varit vid Ekillabadet. Faktiskt ett mysigt ställe! Igår när jag var där med Amanda gick vi på en stig genom skogen och då kom vi fram till en liten strand, där det nästan inte var några alls. Vattnet var sådär klart som det brukar vara utomlands och det var grönt/blått. Man kunde nädtan tro att man var utomlands när vi badade där för förutom vattnet så var det ganska höga vågor också.. Det var iaf jätte fint!
På kvällen åkte vi ner till pizzerian och käkade pizza och sen hem till Amanda!

Idag har jag varit hos mina kusiner för deras mamma fyllde år så släkten var där för att fira henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0