Har beslutsångest..

Nejdå, men nästan. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår.. Jag har ju haft ganska många olika frisyrer/färger, så nu kan jag inte bestämma mig hur jag vill ha det. Just nu har jag ju blonda slingor, vilket jag gillar, men slingorna kommer ju att gå ur om ett tag. Jag vill ha ungefär likadant som jag har på bilden, fasst i en annan färg (håret är dock väldigt slitet där. Det är min naturliga hårfärg). Jag ska iaf spara ut mitt hår, färgar det nog mörkt efter sommaren tror jag..!

Har inte bloggat så mycket i helgen så jag tänkte iaf skriva lite om vad jag har gjort! Har varit hos pappa sen i torsdags tills idag. I fredags åkte vi till några från våran släkt (pappas morbror tror jag) där vi grillade, kollade på fotbolls-VM (Brasilien mot Holland) och badade i deras pool! I lördags var jag med Ida i Bredsand en stund och i söndags badade vi vid Wik. Det har ju varit typ 30 grader hela helgen så det enda man har velat gjort är ju att bada! ;)                                     

                              
                                                                               Jätte gammal bild!


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

fin bild :)

2010-07-05 @ 22:52:32
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-05 @ 23:58:02
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0