Nytt nagellack!

Har köpt nytt nagellack nu, den här gången i rätt färg.. ;) 

Idag har jag varit i Upplands Väsby med familjen, vi åt lunch/fikade hos Anders mamma. Jag tog med mig brorsan till köpcentret där, hehe. Det var där jag köpte nagellacket! Blir verkligen galen när jag går runt och kollar i affärer och vet att jag inte kan köpa det jag vill! Måste ju faktiskt spara pengar nu, till Grekland och så måste jag köpa massa annat också. T.ex högtalare och mus till min bärbara dator, måste laga min mobil (klumpig som man är så har jag lyckats göra så att två saker har ramlat av från mobilen). Vill ha en iPod också eftersom att min gamla blev stulen, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Att lyssna på musik i telefonhörlurar är skit jobbigt tycker jag, man får ont i öronen av ljudet. Hm, synd att jag inte har något sommarjobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0