I'm back home

Skulle seriöst dö utan musik! Sitter just nu och spelar bland annat dom här 3 låtarna om och om igen. I ♥ musik


Jason Derulo - In My Head


Cheryl Cole - Fight For This Love


IYAZ - Solo

Hoppas att alla har haft en bra midsommar, det har iaf jag! Jag har ju varit i Järvsö med en del av släkten.  Det blev en toppen midsommar med bad, spel, god mat, 5-kamp, minigolf, fotbolls-VM och massa annat skoj! Haha, låter helt galet men det var så himla roligt! Jag har ju endå varit där flera gånger enda sedan jag var liten så jag vet inte varför jag är såhär nu, haha. Nog om det nu.

Har suttit i bilen från 9-30 till 14.15 idag. Sjukt jobbigt trots att vi stannade 2 gånger! Fick så ont i benen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, haha. + att det var varmt. Var tvungen att gå upp tidigt imorse också för att vi skulle hinna städa och sånt. Men nu är jag iaf hemma. Riktigt tråkigt faktiskt, vill tillbaka till Järvsö! Men jag ska ju dit om tre veckor bara så jag får helt enkelt hålla ut tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0