26 NOVEMBER 2010


Hejsan!
Kom precis hem från skolan. Sista lektionen hade vi NO-prov, det var ganska enkelt fast jag inte pluggat något nästan. Så det var bra! Annars har dagen gått väldigt fort, som vanligt nu för tiden.. Det känns som att det är fredag varannan dag nästan, men det är väl bra de också. I helgen har jag väldigt mycket att göra så jag kommer nog inte hinna blogga sådär jätte mycket (fast det brukar jag ju endå aldrig göra :p). Imorgon ska jag nog kolla en stund när brorsan spelar pingis och sen ska jag kanske va med Ida också, får se vad jag hittar på. På söndag ska jag åka och jobba på min morbrors affär. Alltså kommer jag inte vara hemma något, förutom idag då. Så idag ska jag bara vara hemma och kolla på Idol såklart! Idag SKA Linnéa ut, annars vet jag inte vad jag gör! Nu ska jag ta och göra mig en macka och kolla på tv, vi hörs senare!

Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0