30 NOVEMBER 2010

Hello!
Jag sitter och pluggar matte här hemma, har inläsningsdagar idag och imorgon. Visst, det är bra att man kan jobba hemma men det är faktiskt roligare i skolan. Där har man ju alla vänner och det är inte speciellt kul att sitta hemma en hel dag och bara plugga. Imorgon är det ju första december, vilket betyder att julkalendern börjar :p Haha, jag brukar faktiskt kolla på det varje år för det är så mysigt och man får sån julkänsla då. Under december kommer jag ha fullt upp! Ska ha två dansuppvisningar, lucia i skolan (där jag också ska dansa), nobelmiddagen + att jag har massa plugg och jag måste ju köpa julklappar också! Det kommer inte bli en lugn stund för mig i december..! Men nu måste jag fortsätta med matten, ha det bra!


slumpad bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0