IDOL 26/11

Hej igen!
Känns som att jag kommer somna när som helst, är verkligen trött. Sitter och kollar på utröstningen i Idol nu. Olle var riktigt bra ikväll tycker jag, han förtjänade verkligen att gå vidare! Dessutom så har han haft otur med de olika teman som har varit de sista gångerna. Det var orättvist att ha ett rocktema som det var för någon vecka sedan, då visste man ju redan att Jay skulle gå vidare den kvällen. Inte för att det gör mig något för jag tycker att han är grym och skulle gärne se honom i finalen. Dock såg jag bara ett av hans uppträdanden ikväll. Minnah var bra tycker jag, juryn var för hård mot henne. Sista låten hon sjöng var riktigt bra! Aja, nu ska jag kolla klart och sen sova! God natt!

 
 
Bilder från förra vintern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0