EVERYBODY KNOWS I'VE GOT THE MAGIC IN ME

Hej på er!
Sitter och lyssnar på lite skön musik i mitt rum, borde egentligen plugga men det blir aldrig av.. Så fort jag skrivit det här inlägget ska jag sätta igång med läxorna i alla fall :p Har inte bloggat på jätte länge, JAG VET och jag är ledsen! Verkligen! Fast nej, jag har haft annat för mig. Nu lät det som att jag hatar min blogg.. vilket jag inte gör ;) Men anledningen till varför jag inte bloggar så mycket längre är att jag verkligen aldrig blir nöjd med min design! Speciellt inte headern, så om det är någon gullig person som är bra på sånt får du gärna hjälpa mig! Skulle bli hur glad som helst då! (dock tror jag inte att någon kommer nappa på det, men jag behöver absolut inte någon super-duper design, bara en enkel liksom) Update: behövs inte längre :p
Hur som helst, nu ska jag plugga. Ha det bra!

Kärlek på låten ♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Låten är grymt bra :)

Hur är det med dig ? :)



Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :)

2010-11-18 @ 17:20:44
URL: http://iisabelle.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0