23 NOVEMBER 2010

Okej, nu är det så här att min design är kass. Det är jag fullt medveten om. Men eftersom att jag verkligen inte är bra på redigering och sånt så får ni helt enkelt stå ut med det, okej? Kör utan header ett tag nu också. Update: Fan vad jag är sämst. Råkade återställa hela kodmallen så nu är profilbilden och texten under borta! +att länkarna som jag hade ändrat så fint nu ser helt cp ut. Och varför ligger menyn i själva inläggen? Bra jobbat Julia, verkligen.

Har försökt blogga tidigare idag men det har inte gått så bra då internet har varit helt nere på grund av vädret. Det är verkligen storm ute! Tro mig, jag var nyss ute och det var INTE roligt ska jag säga er..! Skulle åka till dansen hade jag tänkt men det gick ju då inte eftersom att bussarna tydligen är inställda. Typiskt att det alltid ska bli värsta ovädret när jag ska till dansen. När jag skulle gå hem från busshållsplatsen så gick reflexen sönder så jag fick springa över en åker för att komma hem :p Vill ju inte bli påkörd!


- En bild från Grekland. Där skulle jag verkligen vilja vara nu när vädret är så tråkigt här i kalla Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0