4 NOVEMBER 2010

Som jag skrev igår så var ju jag och mamma i stan och handlade idag. Först hade mamma någon träning så då satt jag där inne i hallen och pluggade, duktig som jag är :p Sen åkte vi till Ikea där vi åt frukost och köpte lite saker. Vi håller ju på att göra om mitt rum så vi köpte en spegel, ett skrivbord och två små lampor. Sen åkte vi vidare till Tuns. Fanns inte så mycket i min smak där men jag köpte i alla fall en tunika/klänning. Efter det så åkte vi till Gränby och kollade runt lite i olika affärer, fast vi hade ganska bråttom så vi hann inte kolla så mycket men jag köpte ett torrshampoo. Sen åkte vi till min moster och kusin. Kom hem för några timmar sedan så jag är ganska trött nu eftersom att jag gick upp rätt tidigt. Vi var ju dessutom borta hela dagen. Nu: film.



Torrshampoo H&M | Tunika Vero Moda (Tuns)

Klippte bort lite av bilderna så att det inte skulle ta så stor plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0