Fredag & Lördag



Nu är jag hemma igen. Förlåt, men jag orkar faktiskt inte sitta och leta efter alla bilder vi tog så jag fixar det imorgon istället.

Igår efter skolan åkte jag och Amanda in till Uppsala och gick runt i massa affärer, visar det jag köpte imorgon. Efter det så åkte vi till Enköping och köpte godis och åt pizza, haha tjockisar som vi är :p Sen åkte vi hem till pappa och kollade lite på idol och sen åkte vi till mamma och fortsatte att kolla på idol. Idag gjorde vi inte så mycket förutom att kolla på en film, sen åkte vi hem till Amanda där vi var ute och fotade massa.  Vi åkte 5 bussar igår föresten!

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sova. Är verkligen trött! Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0