5 september, 2010

God morgon!

Kan inte förstå varför jag är uppe så här tidigt på en söndag. Eller ja, jag ligger och kollar på gamla One Tree Hill avsnitt i mitt rum. Så jag har inte riktigt gått upp än. Hur som helst så ska jag in till Uppsala om några timmar. Tänkte köpa lite saker som jag sett på internet, vad får ni se senare. Runt 2 hämtar mamma upp mig på stan så ska vi åka och kolla när Filip spelar match. Efter det ska vi till mormor och morfar. Så ser min söndag ut!

Måste hinna plugga innan jag åker också, på en helg... Men jag har musik-test + matte diagnos imorgon. Och så måste jag läsa ut en bok, tills på onsdag tror jag det var. Jag har knappt börjat läsa än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0