Idol

Har idag kollat på alla avsnitt av Idol som jag missade när jag var i Grekland. Det var många som var riktigt duktiga som skickades hem, men jag är endå ganska nöjd över de som gått vidare. Dock är en utav mina absoluta favortier inte vidare, inte än iaf. Trots att Jamilla gjorde bort dig i början och att hon har fått väldigt många chanser så vill jag verlligen att hon ska gå vidare! Nu är det ju tittarna som får välja om Jamilla eller Madeleine går vidare, själv hoppas jag på att svenska folket röstar vidare Jamilla. Tror dock inte att det blir så med tanke på hur hon har varit hittills..



Tycker faktiskt att Idol är ganska uttjatat efter alla dessa år och jag brukar aldrig kolla på alla fredagsfinaler, brukar typ bara kolla på vilka som röstas ut. Fast alla auditions är roliga att kolla på och man hittar ju alltid en eller flera favortier då.

En annan sak som är tråkigt med Idol är alla flick-idoler. Sådana finns det alltid varje säsong och jag tycker att det är ganska orättvist att dom röstas vidare gång efter gång pga deras utseende. Visst är jag nästan sån att jag hejar på någon för att han ser bra ut, men jag skulle aldrig rösta på någon enbart för det. Sebastian är helt klart en utav flick-idolerna den här säsongen, dessutom har han väl varit med i Talang om jag inte har helt fel? Nej, sånt är inget jag gillar. Dock tycker jag endå att Sebastian är grymt bra!

Hade tänkt att lägga in bilder på mina favoriter men jag orkade inte fixa det för det var ganske många. Skriver namnen på dom istället - Olle, Jimmy, Geirs, Björn, Alice, Andreas, Janine, Sassa, Sebastian & Jamilla om hon nu går vidare. Håller tummarna för henne! Har ni någon favorit än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0