Idolkval 1

Första kvalet har nu varit, i alla fall så har alla gjort sina uppträdanden. Dom som var okej var väl Chris och Linda men annars var i stort sett alla dåliga. Fattar inte vad dom gör där igentligen. Och att juryn skickat hem flera som var så mycket bättre lär dom ju ångra nu. Okej, det var första gången men har man kommit så här långt borde man inte sjunga falskt i alla fall. Det är vad jag tycker. Jamilla gick inte vidare ens, tråkigt! Kunde ju ana att hon inte skulle gå vidare men jag hoppades i alla fall på att hon skulle det. Av dom som sjöng idag så tycker jag att Chris och Linda ska gå vidare, men samtidigt vill jag att Sebastian ska gå vidare också för jag vet att han kan bättre än det han gjorde ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0