Idolkval 4

Här är dom som tävlar i Idol idag. Riktigt konstiga grupper måste jag säga. Vet inte hur dom gör grupperna men hur kan dom ha Olle, Jimmy och Geir i samma grupp när det bara är en utav killarna som går vidare. De andra har ju endå en chans eftersom att juryn väljer ut 4 personer och tittarna en person. Men endå tycker jag att det var väldigt dumt för det är mina favortier bland killarna! Om inte alla tre går vidare till slut så blir jag faktiskt arg. Av tjejerna ikväll så tycker jag Linnea var bäst. De andra var inte alls bra faktiskt så jag hoppas verkligen att hon går vidare, det förtjänar hon. Kul med lite annorlunda musik också.

Nu börjar det så vi hörs senare eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0