Olsen twins

          

Ojojoj. Ser nu att Mary-Kate och Ashley Olsen är väldigt korta!
Efter att ha sett den här bilden var jag tvungen att kolla upp hur långa dom faktiskt var. Om det som jag läste stämmer så är Ashley 1.59 och Mary-Kate 1.57. Inte så jätte korta kanske men jag fick för mig att dom var hur korta som helst. Kanske för att dom står bredvid tre modeller (?) på bilden. Ser iaf ut som det. Jaja, nog om det. Inlägget var mest för mig själv. Jag vet inte, kanske någon tyckte det var kul att läsa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kan du gissa vilken kändis det är på bilden! Den som gissar rätt får en länk !

2010-09-04 @ 22:29:07
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0