Bless The Broken Road

Usch vad dålig jag är på att uppdatera, men tänkte iaf få ihop ett litet inlägg nu.

Imorgon är sista dagen för mig i skolan innan jag åker till Grekland. Dessutom så slutar vi 13.30 då istället för 14.55. Det gillas! Det kommer verkligen bli skönt att åka iväg från skolan och allt, synd bara att jag måste plugga ihjäl mig där nere.. Men det får man väl räkna med när man är borta en vecka från skolan i 9an antar jag. Har prov första dagen när jag kommer tillbaka+ ett till prov två dagar efter det, redovisning och inlämningsuppgifter någon dag senare. Kommer missa dansen två gånger också, tråkigt. Och Elevens val-dansen kommer jag också missa två gånger. Nu måste jag sätta mig och plugga innan jag ska till dansen!

                                                  
                            
                                                                           Bjuder på en underbar låt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0