1 april 2011


Hej på er!
Äntligen är det fredag, känns riktigt skönt! Kommer äntligen att få sova länge imorgon, sommartiden tar kol på mig, haha. Hade so-prov i skolan idag, som nog gick bra. Kändes bra i alla fall. Fick också veta resultatet på no-provet (nationella), och även det gick bra! Har varit ovanligt glad hela dagen idag faktiskt, förutom när mamma lurade mig att min tv gick hade ramlat ner från själva ställningen som håller teven uppe på väggen.. Haha, har nog aldrig gått på ett april-skämt förut, men någon gång måste väl vara den första, right? ;)

Imorgon ska jag kanske in till stan med Ida, får se hur det blir. Annars får jag väl ta och hitta på något annat skoj. Nej, nu ska jag springa ner och käka tacos, det är ju fredag för sjutton! Slänger upp något inlägg lite senare ikväll. Ha en härlig fredag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0