16 april 2011


foto: weheartit, collage: jag

Sitter hemma hos pappa helt ensam. Hela familjen är iväg på pingis sm i Varberg och jag skulle ju egentligen åka med Amanda till Norrland idag men det blev inte så pga vädret. Känns ju inte så där jätte kul direkt, hade sett fram emot det. Jaja, det blir väl så att jag får följa med familjen till stugan och fira påsk där med släkten istället. Men det är roligt det också. 

Igår åkte jag hem till Amanda efter skolan och oj den här gången kan jag säga att jag skrattade så mycket att jag började gråta! Haha, börjar skratta bara jag tänker på det. Idag har vi mest varit ute hela dagen i det härliga vädret. Vi solade på förmiddagen och sen körde vi fyrhjuling också. Riktigt kul! Längtar ihjäl mig tills det blir riktig sommar! När man kan bada och sola och allt sånt där!

Blir väl hämtad här vid 11 ikväll, då åker jag till mamma. Nu ska jag gå och göra något att äta, börjar bli hungrig. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0