26 april 2011

Hej på er! Det var länge sedan nu. Har i alla fall njutit av påsklovet till max. Som jag skrev tidigare så åkte jag upp med familjen till stugan och firade påsk där med hela släkten, på mammas sida då. Vi hade galet kul och dagarna bara flög iväg, vilket var synd. Skolan började ju idag, kändes helt värdelöst om jag ska vara ärlig. Vill ha lov, lov, lov. Längtar till sommarlovet! Det enda bra med den här dagen var att jag fick reda på att jag fick MVG på religionsprovet. Happyface!

Föresten, igår kollade jag på två jäkligt bra filmer. Båda var svenska ungdomsfilmer, Älska mig och Fjorton suger hette dom. Blev helt fast i Älska mig, har nog aldrig sett en film som berörde lika mycket som den. Jag tycker verkligen att ni som läser det här ska ta och kolla på dom filmerna, de finns på youtube. Såg faktiskt även om Älska mig idag för att den var så bra. Har inte så mycket mer att skriva än det här så jag avslutar det här inlägget med trailers på dom båda filmerna. Ha det bra allihopa!

Fjorton suger trailern var väl sådär men jag lovar, den är rätt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0