29 april 2011

Usch vad trött jag är. Skolan idag gick endå ganska fort, hade inga jobbiga lektioner alls faktiskt så det var skönt det. Efter skolan åkte jag hem till Amanda. Vi gjorde inte så mycket förutom att vi kollade på gamla Andra Avenyn avsnitt. Efter kl 17 åkte vi ner till idrottshallen för att kolla på hennes syster som hade dansuppvisning fast jag tror att vi kom lite sent för vi hann bara se någon minut. Efter det gick jag hem till pappa och käkade kebab med brorsan.

Har haft ont i magen hela dagen, jätte jobbigt. Vill bara hoppa ur skinnet så att det försvinner någon gång haha. Orkar verkligen inte längre, har haft ont i magen i snart 3 dagar, i sträck! Och det vägrar att försvinna. Inte hjälper det att ta tabletter heller. Nej, nu ska jag inte klaga mer. Går och lägger mig i soffan och kollar om det är något bra på tv istället. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0