4 april 2011


Jag är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Håller på att somna hela tiden. Missade bussen imorse gjorde jag också. Seriöst, skolan tar kåååål på mig! Orkar verkligen inte gå upp innan 7 VARJE morgon. Är alltid helt slut efter jag varit i skolan. Så nu tänker jag inte ligga här i sängen med datan utan jag måste hitta på något så att jag blir lite piggare. Jag kan ju inte sova 7 på kvällen liksom. Ska nog köra Wii fit en stund och sen ta en dusch, det borde väl göra mig något piggare i alla fall. Vi hörs! Kisses


Lyssna på den här låten hörrni, det är Willow Smith's nya låt 21st century. Refrängen är rätt bra faktiskt. Jäkligt ball tjej också måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0