9 april 2011


Hej på er!
Har precis damsugit och svabbat HELA huset så jag känner mig duktig nu! Egentligen skulle pappa göra det men jag erbjöd mig att göra det istället, för lite cash ;). Men jag ska ju endå spara ihop till en kamera så jag måste ju börja någon gång om jag ska ha råd med kameran. Nu sitter jag och dunkar musik! Hittade ett galet bra album på spotify!

Som ni lär ha förstått så sov jag hos Amanda igår. Vi åkte bussen hem till henne direkt efter skolan. Föresten, vi hade nationella i engelska igår också, läs- och hörförståelsen var det då. Det gick nog bra för mig, det kändes riktigt bra i alla fall! Hur som, när vi var hos Amanda gjorde vi inte något speciellt men vi hade jäkligt kul endå. Haha, vi skrattade typ hela tiden! Så det var riktigt kul! Juste, vi blev sugna på godis så Amandas brorsa skjutsade oss så att vi kunde köpa godis, jätte snällt av honom! På vägen hem dunkade vi musik i bilen och självklart så skrattade vi då också ;) Haha. När vi vaknade i morse hade båda jätte ont i ryggen för att ingen ville ta upp stor plats i sängen så vi låg helt spikraka hela natten. Haha, låter helt sjukt ju.

Ja det var väl allt jag hade att skriva nu, hoppas att ni andra också hade en härlig fredag! Nu ska jag kika på några bloggar och fortsätta dunka musik! Det är bra att man har sitt rum nere i källaren så att ingen störs av att man har hur hög volym som helst. Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0