Black Cheap Monday


Som sagt så shoppade vi igår och jag fick med mig ett par svarta Cheap monday jeans från Weekday! Har letat ihjäl mig efter ett par snygga svarta jeans efter att jag fick lov att slänga mina gamla som var för utslitna för att att använda. Dock så prövade jag i alla fall 10 par byxor innan jag hittade rätt storlek, haha. Köpte även bikinin på bilden ovan och två tröjor. Brukar väldigt lätt ångra mig när jag köper kläder men jag är nöjd med allt jag köpte igår! Har gjort en ny kategori här på bloggen också, julia shoppar/nytt.

Har precis städat hela rummet, bara damsugningen kvar. Förstår inte varför det alltid ska ta en sån himla lång tid för mig att städa... Måste vara för att jag håller på med massa annat samtidigt. Men nu ska jag bara slappa hade jag tänkt, man måste ju ta vara på helgen. Haha kanske inte det roligaste man kan hitta på men jag tycker att det är skönt att bara ta det lugnt på helgerna eftersom att jag är så sjukt skoltrött. Ikväll är det ju Bachelorette också, det får jag inte missa! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0