Hemma efter en heldag på stan!

Kom nyss hem från en heldag på stan med Ida! Och som jag skrev tidigare idag så shoppade vi och gick på bio efter det, No strings attached blev det! Filmen var lika bra som jag trodde att den skulle vara. Det var riktigt skönt att slå sig ner i biostolen efter att ha gått runt och kollat i nästan alla affärer kändes det som, måste säga att det är riktigt jobbigt att hålla på att pröva massa grejer, speciellt när man har converse och en jacka som tar ett år att knäppa och allt vad man ska göra. Vi blev rätt trötta av att gå runt i affärerna så först käkade vi på Cupido, åt min favoritsallad där! Hann även med att ta en fika innan bion också, men egentligen bara för att vi hade massa tid över och inte orkade gå mera ;). Men vi hade riktigt kul endå. Hände en hel del roliga grejer faktiskt haha. Nu tänker jag slå mig ner i sängen och kolla på Beverly Hills, är helt slut efter den här dagen! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0