Stay strong when everybody wants you to fail.

Har precis cyklat en stund på träningscykeln framför teven så nu ska jag hoppa in i duschen. Men först tänkte jag skriva ett litet inlägg hade jag tänkt. Vi grillade för första gången i år idag och vi åt till och med ute på terassen, eller vad man ska kalla det. Det var riktigt mysigt i alla fall. Man känner att sommaren är på väg nu.

Ja, söndag är det idag ja. Brukar nästan aldrig göra något speciellt på söndagar, bara vara hemma och ta det lugnt. Men det kan vara skönt ibland endå. Måste dock sätta mig och skriva klart min berättelse som ska in på tisdag plus att vi har no-prov imorgon så det måste jag också plugga till. Jag har en känsla av att veckan som kommer kommer att bli väldigt stressig och jobbig. Det är rätt mycket i skolan och sen har jag ju dansen också. Men den veckan har i alla fall något bra att komma med för på fredag åker jag med Amanda till deras stuga i Norrland! Precis som förra året, och då hade vi verkligen sjukt roligt så det kommer nog bli minst lika roligt i år också hoppas jag. Nej, nu måste jag duscha. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Hehe, jo dem flesta har fastnat för sådana serier, annars hade de ju aldrig kunnat ha så många säsonger ! =O

2011-04-10 @ 16:21:11
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Haha, jo det är ju sant, men rätt löjligt då det blir så många gamla serier som skall "remakas"...

2011-04-11 @ 18:09:40
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0