12 augusti 2011


Min kropp orkar verkligen ingenting mer idag. Två dagar på ikea i rad har det blivit, vilket orsakat den dåliga uppdateringen. Håller på att göra om några rum här hemma hos pappa så idag har vi handlat en hel del nya möbler mm. Dagens Ikea-besök tog väl ca 3-4 timmar. Vi tänkte när vi kom dit att "två vagnar räcker". Men oj så fel vi hade, för vi kom ut med fem st. Dessutom var vi bara två personer så det var lite kämpigt att dra vagnarna. Innan Ikea var vi även förbi sopstationen och kastade massa gamla saker. Har lyckats sätta ihop en bäddsoffa helt själv så nu ska jag inviga den. Skriver mer imorgon istället för nu måste jag sova känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0