Every picture tells a story


Skrev ju att jag skulle lägga upp bilder från när vi var uppe vid stugan så här är dom. Dock en dag försent, får skylla på att jag varit sjuk. Njut lite extra när ni kollar på bilderna för det tog mig en evighet att redigera alla bilder och sedan lägga upp dom här. Ibland orkar jag verkligen inte med blogg.se, alltid något som krånglar känns det som... Först hade jag gjort 2 st collage som tog en väldans tid att göra, när jag väl skulle lägga upp dom här på bloggen fungerade det inte. Vet inte varför. Då fick jag göra flera collage i picnik och då minsann funkade det. Dock blev det automatiskt fula mellanrum mellan varje collage när jag la upp dom? Någon som vet hur man får bort det? Hur som, nu är bilderna uppe så jag är nöjd.

Ska alldeles strax kila ner och äta middag, börjar bli rätt hungrig. Och efter det tänkte jag göra ett försök att få till designen. Ännu en gång. Tröttnar aldrig på att göra nya. Och blir dessutom aldrig nöjd med dom heller. Får se hur det blir den här gången, hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0