Korsörhänget


Så här ser korsörhänget ut som jag köpte här om dagen. Jag gillar det!

10/8: Har ju varit hos tandläkaren idag och det gick bra. Hade inget hål som tur var, hade bara bitit av en liten tandbit men det fixade tandläkaren snabbt. Lite senare åkte vi till Enköping och fixade ID-kort, inget jag rekomenderar. Att ta kort där jag gjorde det alltså. Vi åkte till en proffs-fotograf, eller vad det nu heter, och tänkte att det måste ju bli bra. Men inte då. Har aldrig sett något fulare kort ska ni veta. Hon kunde då inte fotografera! Både jag och mamma var arga när vi åkte därifrån. Otrevlig var hon också. Men strunt samma, inget att irritera sig över egentligen. Det är hon som förlorar på det. Var inne på några affärer också och köpte lite små saker. Har inte fått lönen än så jag köpte bara sånt jag verkligen behövde. Hittade föresten världens finaste jacka som jag bara måste köpa!! Snart kommer min moster med familj hit så vi ska väl fika antar jag. Ska försöka hinna städa mitt rum innan så jag får nog lov att sätta igång nu.


Kommentarer
Postat av: Emmi :D

Ååh, vilka fina! Vart har du köpt dom!? :DD

2011-08-11 @ 02:31:36
URL: http://mimmihammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0