The trick is to keep breathing

Sista dagen på sommarlovet 2011. Känns väl sådär om ni frågar mig. Har faktiskt inte känt att det ska bli jobbigt att börja gymnasiet någonting än, förrens idag. Eller jobbigt är kanske fel ord men jag börjar i alla fall bli mer och mer osäker på om jag verkligen valt rätt linje. Vet inte riktigt om det passar mig. Men det blir säkert bra ändå, hoppas jag.

Dagen tillbringade jag tillsammans med en del av släkten på en båt, till Åland och tillbaka. Det var faktiskt riktigt roligt! Förutom att jag blev åksjuk eller något liknande. Men det var inte så farligt ändå. Har en hel del roliga bilder från dagen men dom får jag visa en annan dag. Har inte riktigt tid just nu känner jag. Får väl se när jag hinner blogga nästa gång för som sagt, skolan börjar ju imorgon. Alla ni som ska börja gymnasiet imorgon (eller vilken skola som helst för den delen), hoppas ni får det bra och lycka till!

En bild från idag (Filip, mormor & jag)

Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: Hej! Jag har köpt den på zara förra året. Den finns inte kvar tror jag, men du kan alltid kolla sen när höstkollektionen börjar. den kanske kommer tillbaka, man vet aldrig! kram, hoppas du hittar den :)

2011-08-19 @ 22:01:57
URL: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0