Some thoughts

Hejsan, hoppas att allt är bra med er. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu känner jag och då kan man ju tycka "nej men skriv inget inlägg då", men jag behöver skriva av mig lite. Som sagt, vad vet jag inte än men det kommer väl. Kan börja med att berätta om den här dagen lite snabbt. Andra dagen på gymnasiet: lärare och annan personal presenterade sig, vi gick igenom regler osv, åt lunch i ena skolmatsalen för första gången, hade någon slags tävling i gymnastiksalen tillsammans med alla andra ettor. Ja, det var nog allt som vi hunnit med idag. Imorgon ska vi iväg till slottet och ha picknik mm.

Jag vet dock inte om jag gjort rätt gymnasieval. Blir allt mer osäker för var dag som går, ja för var timme som går nästan. Det egentligen ända problemet är att jag inte vet VAD jag vill gå för linje annars. Det är så himla svårt det där, hur ska man veta att man valt rätt? Jag försöker klura ut fördelar och nackdelar med den här linjen men det bara går inte. För jag vet ju nästan ingenting än. It makes me crazy. Så mycket kan jag säga. Går bara runt och tänker på vad och hur jag ska göra. Men jag kommer inte fram till någonting. Tror ändå att jag måste ge denna linje en chans först. Ja, så får det bli. Jag ger det några dagar och ser hur det känns därefter.

Så bra, nu var det löst. Eller inte. Tänker i alla fall inte tänka något mer på det just precis nu.

Föresten, klicka här! så kommer ni till min nystartade blogg på devote.se. Jag kommer fortfarande att använda den här bloggen och jag skapade endast ett konto på devote för att se vilken sida som är bäst. Blogg.se strular så mycket så jag tänkte prova något nytt. Får se vad jag väljer så småningom. Men som sagt, jag kommer att använda båda bloggarna, men det är bara tillfälligt tills jag bestämt mig. Dock så har jag inte haft tid att fixa designen där och det finns hitintills bara ett inlägg där. Men när jag får tid över så ska det ändras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0