8 augusti 2011


Har varit inne i stan med min fina vän Amanda idag. Vi kikade i affärer, själv köpte jag ett par korsörhängen som jag har letat efter hur länge som helst. Har känt mig väldigt sugen att beställa ett par från olika smyckes-sidor men det har aldrig blivit av eftersom att det har varit så dyrt överallt. Tycker inte att ETT örhänge är värt 150 kr, hur mycket jag än har velat haft det. Men i alla fall, idag hittade jag ett par som kostade endast 49 kr. Eftersom att jag inte fått mina pengar från sommarjobben än så har jag inte råd att shoppa just nu, därför köpte jag bara det. Och jag köper hellre en sak som jag är riktigt nöjd med än flera grejer som jag är halvnöjd med, sådant som man bara köper för att man har pengar liksom. Vi hann med en fika på Wayne's Coffee också innan vi gick mot bussen. Drack världens godaste smoothie där! (Ps. bildernas dåliga kvalité beror på att dom är tagna med mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0